Nocna Serenada

kotekKOTY
Dwa koty-dukaty
I srebrny i złoty.

Pod gruszą na ławie
Trykoty się bawią

Dość! mówię półgłosem
Stukotów nie zniosę!

Pobite warkotem
Już leżą pokotem

Tagi:

Odpowiedzi: 4 to “Nocna Serenada”

  1. signe Says:

    czemu ten kot ltak leży? gdzie jesteś?

  2. stefan Says:

    signe, kotek śpi pokotem albo czeka na połaskotanie brzuszka.🙂
    Jestem tu i tam, problemy z wielu stron, mało energii na pisanie, ale już nie taki upał dziś.

  3. mal Says:

    Przydałby się czasem warkot na moje trykoty🙂 Ja nie mam sumienia…

  4. stefan Says:

    Malgo, mała korekta- Ty nie masz odwagi, aby na Twoje trykoty warkotać i każdy kto zna i lubi koty (ja) wie że my rządzimy światem , a koty rządzą nami🙂

Skomentuj

